В громаді є декілька активних громадських організацій. Працівники ГО залучають грантову підтримку для реалізації проєктів, спрямованих на розвиток громади. Активісти зацікавлені у співробітництві з ОМС та залученості місцевих жителів у реалізації проєктів. Активісти публікують новини та звіти у соцмережах. Місцеві жителі не активно підтримують ініціативи активістів, крім того обезцінюють їх діяльність негативними коментарями в соцмережах. Найчастіше жителі громади виказують стереотипні судження щодо громадської діяльності, деякі переходять на особисті образи. Така ситуація демотивує працівників ГО та призводить до вигоряння і, як наслідок, зменшує кількість проєктів та ініціатив, спрямованих на розвиток громади. Також громадські активісти стикаються із небажанням представників ОМС приймати участь у спільних проєктах або не витримувати домовленості, передбачені меморандумами між ГО та ОМС.
Даний конфлікт є досить типовим у комунікації між громадськими активістами та жителями громади. Успішне вирішення конфлікту може стати шаблонним кейсом для подібних конфліктів в інших громадах. Або можливе використання досвіду вирішення подібних конфліктів в інших громадах: успішні практики та методики. Налагодження комунікації можливе або при тривалій підготовці або при декількох етапах диалогів між сторонами конфлікту.